terça-feira, 4 de dezembro de 2012

Universidade de Santiago de Compostela


Universidade de Santiago de Compostela

Universidade de Santiago de Compostela



A Universidade de Santiago de Compostela promove a través de UNIEMPRENDE o seu compromiso coa sociedade, convertindo as investigacións e os seus resultados en melloras da calidade de vida das persoas, e ó seu alumnado en impulsores do desenvolvemento e xeradores de riqueza.
Para elas, a USC creou especialmente, dentro del programa UNIEMPRENDE, a red Woman Emprende dirixida a muller universitaria emprendedora, consciente da súa presenza maioritaria na universidade e do seu elevado potencial emprendedor.

Para máis información consulta:
http://www.uniemprende.es/

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A Universidade de Santiago de Compostela promove através da UNIEMPRENDE o seu compromisso com a sociedade, transformando não só as suas investigações e resultados posteriores em melhoria de qualidade de vida das pessoas, mas também os seus alunos em impulsionadores de desenvolvimento e geradores de riqueza.
Para elas, a USC criou especialmente, dentro do programa UNIEMPRENDE, a rede Woman Emprende dirigida a jovens empreendedoras universitárias, consciente da presença sua presença maioritária na universidade e do seu elevado potencial empreendedor.

Para mais informações consulta:


Share/Bookmark